Dintre serviciile de consultanţă oferite clienţilor noştri am dori să vă menţionăm următoarele (enumerările nu sunt limitative):
Analiza clienţilor companiei
- identificarea nevoilor reale ale clientelei.
- identificarea corectă a modului în care compania dumneavoastră este percepută de către clienţi.
- analiza sentimentelor clienților.
- segmentarea clienţilor și targetarea corectă a acestora.
- analiza win/loss.
- analiza călătoriei clienților.
Analiza competitorilor
- analiza informaţiilor relevante cu privire la activitatea competitorilor dumneavoastră;
- monitorizarea informaţiilor cu privire la competitori şi generarea de avertizări timpurii;
- identificarea şi luarea unor măsuri de protecție în raport cu posibilele acţiuni derulate de către competitori, care v-ar putea afecta substanțial performanţele afacerii pe care o conduceţi.
Analiza furnizorilor
- analiza informaţiilor cu privire la furnizorii companiei dumneavoastră şi realizarea unor rapoarte detaliate cu privire la aceştia, care să vă permită luarea celor mai bune decizii.
Analiza complexă a companiei
- analiza modelului de afaceri.
- analiza resurselor umane, resurselor materiale, resurselor informaționale şi resurselor financiare ale companiei.
- analiza value-chain.
Analiza macromediului
- analiza factorilor sociali, tehnologici, economici, politici, legali şi ecologici (de mediu), ce pot influenţa performanţele economice ale companiei dumneavoastră.
- analiza barierelor la intrarea/ieșirea în/din piață.
- scenario planning.
- war gaming.
Analiza planului de marketing
- vă putem oferi consultanță în întocmirea și implementarea planului de marketing.
Management strategic
- vă putem oferi consultanță în formularea și implementarea unei strategii eficiente.
Pentru mai multe informații, nu ezitați să ne contactaţi. Vă mulţumim!
*Dorim să vă menţionăm faptul că toate informaţiile pe care le analizăm sunt colectate din surse deschise, cu respectarea legalității și a eticii profesionale.