Dintre serviciile de consultanţă oferite clienţilor noştri am dori să vă menţionăm următoarele (enumerările nu sunt limitative):

Analiza clienţilor companiei

  • identificarea nevoilor reale ale clientelei.
  • identificarea corectă a modului în care compania dumneavoastră este percepută de către clienţi.
  • analiza sentimentelor clienților.
  • segmentarea clienţilor și targetarea corectă a acestora.
  • analiza win/loss.
  • analiza călătoriei clienților.

Analiza competitorilor

  • analiza informaţiilor relevante cu privire la activitatea competitorilor dumneavoastră;
  • monitorizarea informaţiilor cu privire la competitori şi generarea de avertizări timpurii;
  • identificarea şi luarea unor măsuri de protecție în raport cu posibilele acţiuni derulate de către competitori, care v-ar putea afecta substanțial performanţele afacerii pe care o conduceţi.

Analiza furnizorilor

  • analiza informaţiilor cu privire la furnizorii companiei dumneavoastră şi realizarea unor rapoarte detaliate cu privire la aceştia, care să vă permită luarea celor mai bune decizii.

Analiza complexă a companiei

  • analiza modelului de afaceri.
  • analiza resurselor umane, resurselor materiale, resurselor informaționale şi resurselor financiare ale companiei.
  • analiza value-chain.

Analiza macromediului 

  • analiza factorilor sociali, tehnologici, economici, politici, legali şi ecologici (de mediu), ce pot influenţa performanţele economice ale companiei dumneavoastră.
  • analiza barierelor la intrarea/ieșirea în/din piață.
  • scenario planning.
  • war gaming.

Analiza planului de marketing

  • vă putem oferi consultanță în întocmirea și implementarea planului de marketing.

Management strategic

  • vă putem oferi consultanță în formularea și implementarea unei strategii eficiente.

Pentru mai multe informații, nu ezitați să ne contactaţi. Vă mulţumim!

 

*Dorim să vă menţionăm faptul că toate informaţiile pe care le analizăm sunt colectate din surse deschise, cu respectarea legalității și a eticii profesionale.